Nemokamas pristatymas nuo 29 €

Pristatymo sąlygos ir terminai

1.1. Prekes suruošiame ir išsiunčiame per 1-5 d.d.

1.2. Pristatome Lietuvos teritorijoje. Galimas siuntimas ir į kitas šalis, tačiau susiekite asmeniškai el. paštu: info@salonassandrija.lt

1.3. Nemokamas pristatymas paprastai taikomas, užsakant prekių už 29 € arba daugiau, nebent būtų paskelbta speciali akcija dėl kitos nemokamo pristatymo sumos.

1.4. www.salonassandrija.lt internetinėje parduotuvėje skelbiamos tik tokios prekės, kurios yra sandėlyje, tačiau dėl įvairių priežasčių gali būti neatitikimų tarp internete pateikiamų duomenų ir įmonės sandėlyje likusių prekių kiekių. Klientui užsakius ir apmokėjus už prekę, kurios sandėlyje tuo metu nėra, užsakymas gali būti panaikintas ir grąžinami sumokėti pinigai arba sutariama dėl galimybės prekę pristatyti, kai tik ji bus įmonės sandėlyje. Klientas yra informuojamas el. paštu apie neturimą reikiamą prekės likutį ir užsakymo korekcijas.

Prekių priėmimas

2.1. Prekes gali atsiimti tik užsakymą pateikęs asmuo, arba asmuo, nurodytas užsakymo pateikimo metu, todėl atsiimant prekes būtina su savimi turėti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (ID kortelę, pasą ar naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą). Jeigu prekes priims kitas asmuo, už siuntinį kompanija atsakomybės neprisiima.

2.2. Priimant siuntą, būtina:

2.2.1. susiskaičiuoti pakuotes. Kurjerio pristatomas pakuočių skaičius turi būti toks pats koks yra nurodytas siuntų pristatymo lape, kurį Pirkėjui pateikia kurjeris. Jeigu pristatomų pakuočių skaičius skiriasi nuo siuntų pristatymo lape nurodyto pakuočių skaičiaus, – tuomet siuntų pristatymo lape būtina patikslinti gautų pakuočių skaičių;

2.2.2. patikrinti pakuočių etiketes. Ant pakuočių etikečių turi būti nurodytas Pirkėjo adresas, o pakuočių numeriai turi atitikti siuntų pristatymo lape nurodytus pakuočių numerius. Jeigu pristatytų pakuočių numeriai skiriasi nuo siuntų pristatymo lape nurodytų pakuočių numerių, – tuomet siuntų pristatymo lape būtina patikslinti gautų pakuočių numerius;

2.2.3. apžiūrėti gautas pakuotes. Pristatomos pakuotės turi būti tvarkingos, t.y. nepraplėštos, nesugniuždytos ir kitaip nepažeistos.

2.3. Jeigu pristatoma siunta yra netvarkingoje pakuotėje, Pirkėjas turi teisę jos nepriimti, kurjeriui nurodydamas iš karto ją gražinti www.salonassandrija.lt prekės techninės būklės patikrinimui. Nusiskundimus dėl trūkumų, užsakymų neatitikimo būtina pateikti klientų
aptarnavimo skyriui tą pačią dieną kai gautos prekės.

2.4. Nesilaikius šių instrukcijų, www.salonassandrija.lt neatsako už pristatytų prekių trūkumą ar sugadinimą.

Pirkinių krepšelis
Krepšelis

Ar nieko nepamiršote?

Savo krepšelyje palikote prekių! Įveskite el. pašto adresą ir išsisaugokite krepšelį, kad vėliau galėtumėte grįžti ir įsigyti norimas prekes.

Į viršų